Dåligt samvete

Har lite dåligt samvete för att jag inte är lika flitig med att dokumentera den här graviditeten som jag gjorde med Emelies... Känns bara som att jag inte har tid. Jobbar jag inte, så vill jag spendera min lediga tid så mycket som möjligt med Em.
Men iaf så lever den lill* rövare i magen mest hela tiden. Nu syns det utanpå magen också när h*n bökar omkring =)
Jag mår jätte bra förrutom att jag känner av ryggen mer än vanligt. Äter gör jag, lite och ofta =)
Humöret går upp och ner. Ena dagen är jag glad och trevlig här hemma medans nästa dag, så får mannen i huset stå ut med en gnällig, tjock och jobbig sambo =) Men det får han allt stå ut med ett tag till!

Är SÅÅÅ sugen på att ta reda på vad det blir för kön, men jag får väl hålla mig till tåls =)

Nu ska jag ta mig något att äta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0