Möhippa och bröllop!

Möhippan jag var på i onsdags var jätte lyckad och jätte rolig! Tyvärr kunde jag inte vara med hela kvällen eftersom Em var hos barnvakt och jag var tvungen att hämta henne, så hon kunde få komma hem och sova...
Jag ska lägga upp bilder och filmsnuttar från möhippan längre fram. Lovar!

Bröllopet var vi på igår. Först hade vi tänkt att ta med Em, men insåg väl sen att vi inte skulle få någon lugn och ro och kunna sitta och äta och njuta av bröllopsfesten, så Emelie var snäll och tog henne hela dagen och hela natten! =)
Så vi åt gott och hade jätte trevligt på festen! Maten var god, bordsgrannarna var trevliga, toastmastern var jätte duktig och bröllopsparet var så vackra så! Vi var väl hemma runt 00:30 på natten och då var jag trött kan jag säga. Skulle ju upp och jobba imorses också...
Här kommer iaf lite bilder från bröllopet:

Brudparet med brudgummens två söner:




Jaja, de ser kanske inte så glada ut, men vi har ju bara fått
välkomstdrinken än ;)


MAT!!! Buffè var det och det var underbart gott! =)


Bröllopstårtorna som Hannas (en kompis till mig) storasyster gjort!
De var jätte vackra! Och goda!



Kommentarer
Postat av: Milla

Roligt att se bilder frân bröllopet!!



Ska ta tag i min blogg igen ocksâ, lovar att meddela när jag uppdaterat :)



Kraaaaam

2010-10-22 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0