Möhippan i bilder!

Snodde några bilder från Sanna på facebook! =)
Håll till godo! (Filmsnuttar kommer senare)

Här har vi precis överraskat den blivande bruden! Bredvid henne
hänger den vackra kreationen som hon fick bära resten av dagen =)






Dukade fram till champagnefrukost! Och ja- jag drack champagne
och det var GOTT!!!!!


Tjejgänget! Vänner sen många många år tillbaka =)


Ut på stan! Dags för den blivande bruden att utföra uppdrag! =)






Goa, glada töser och en gammel kärring! =)


En timmes massage väntar!


Efter stan gick vi hem till Hanna F och åt god mat!



 
Vid den här tiden hade jag åkt hem tyvärr...  Men det verkar ju som om 
den blivande bruden hade en fortsatt trevlig kväll =)


Men det är klart- trött och sleten blir man allt =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha...ja.. vad ska man säga?! Ser fram emot att få se "filmsnuttarna" =) .. jag vill gärna ha både film och foton som du tagit!! =) Kram

2010-09-15 @ 23:21:50
Postat av: Milla

Haha...sk*t kul skrivet till bilderna!! Jag fick mig ett gott skratt till den sista bilden :) Vilken rolig dag vi hade tillsammans!!! Puss gumman

2010-10-22 @ 01:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0