Så är det!

"ETT VÄLSTÄDAT HEM ÄR FEL FOKUS PÅ LIVET"
Läste det citatet på facebook. Stämmer väldigt bra!
På mina lediga dagar är det kanske inte alltid så välstädat när Tobbe kommer hem från jobbet, men jag prioriterar inte alltid just det. Jag har en vild 1 1/2-åring här hemma som jag inte vill missa en sekund med och då får städningen helt enkelt vänta! Det finns så mycket roligare saker att göra =)
Tänker INTE bli en sönderstressad morsa som MÅSTE ha så välstädat att inte en endaste dammråtta får synas.
För som ett annat citat:
"DAMMTUSSARNA UNDER SÄNGEN ÄR ÄNGLARNAS SMÅ TOFFLOR" 


Kommentarer
Postat av: lotta

Kan bidra med min favorit notering "Ser du en dammråtta har vi gjort något kul", för visst finns det roligare saker att göra än att städa....

2010-09-30 @ 06:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0