=)

Här blir det inte mycket bloggande inte! Jobbar heltid och resterande tid går åt till sambo och barn! =)
Var ledig 6 dagar för ett tag sen och det kanske låter hemskt, men gud så skönt det var att få jobba igen efter de 6 dagarna! Älskar mina barn, men det är full rulle hela tiden! Em är i trotsåldern och gapar o skriker så fort hon inte får som hon vill. Så det var riktigt skönt att få komma tillbaka till jobbet =)

Just nu är både Em och Liam hostiga och snoriga. Vaknade natten till igår av att Liam hostade så han knappt fick någon luft. Sov inte en blund på hela natten sen för jag kunde inte slappna av... Var lagom mosig i huvudet på jobbet på morgonen sen =)

Idag är det dags för julbord med jobbet! Ska bli väldigt trevligt! =) Efter det ska jag jobba kvällen... Tredje kvällen i rad. Imorgon är jag äntligen lite ledig! Enda dagen denna veckan som jag är det. Det kommer några vänner hit och vi ska äta lite god mat och fika =)

Julen kommer att firas hemma hos päronen. Jag jobbar till 16:30 sen blir det raka vägen hem och byta om =)
Får hoppas barnen blir glada för sina julklappar! =)

Förresten! Den veckan jag var ledig, så skulle jag lämna Em på dagis och Liam fick följa med eftersom Tobias var i gbg och gjorde sin ögonoperation. När jag stod i tamburen och pratade med fröknarna, så passade Liam på att stappla iväg. Jag hittade honom i lekrummet där han satt mitt på golvet med de stora pojkarna och lekte och såg så nöjd ut så! Det kommer nog inte bli några problem att skola in den pojken! =)

Nu har Em och Liam börjat leka så bra ihop! Em jagar Liam och han bara asgarvar! =) Lite lurig är han allt för när han har tagit något han inte får och man ska ta det ifrån honom, så kutar han iväg, stannar efter en liten stund, tittar bakåt och bara skrattar =) Ja, den pojken är inget annat ämn glad! =)

Nepp, nu ska jag busa med dessa goungar!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0