Drömmar

Jag brukar ju då och då drömma om att jag är med i bilolyckor. Precis när bilen ska till att krascha, så blundar jag i drömmen och tänker: det är bara en dröm, det är bara en dröm, sen vaknar jag.
Inatt drömde jag samma sak, men den här gången kraschade bilen och det fanns inget jag kunde göra!
Jag sitter i passagerarsätet och känner hur biltaket trycker mot mitt huvud. Sen kommer räddningspersonal och plockar ut mig ur bilen. Sen vaknade jag med världens huvudvärk... Läskigt!

Idag har jag varit inne i alingsås och köpt ett bärsele till Liam. Köpte ett begagnat för 100 kr =)
Våran lille pojk älskar att få vara så nära som möjligt, så då tänkte jag att ett bärsele kunde vara bra. Dessutom får man ju bägge händerna fria! =)
Men selet får vänta ett tag tills han blivit lite stadigare.

Har nog aldrig varit med om en bebis som varit så stark i nacken med en gång som Liam är! Han kan lyfta huvudet jätte högt och det kunde han i stort sett dagen efter han föddes!

Idag var Em på dagis. Hon blev överlycklig när hon fick komma dit =)
Medans hon var på dagis passade jag och Tobbe på att bara slappa här hemma.
Vi åkte och hämtade henne vid 11 och tänkte ta en promenad, men det blåste så kallt ute, så vi fick vända om och åka hem igen...

Nepp, nu ska jag pussa lite på Em som ligger och sover så gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0