Sjukling...

I söndags kom Camilla och lämnade av sin lilla hund, Izza, så nu är vi med hund en vecka =) Em tycker det är jätte roligt och ropar "vovva vovva" hela tiden!
Izza är jätte snäll och hon o katten går jätte bra ihop som tur är!
På natten sover hon på Tobbes ben =) Tror inte det får plats fler i våran säng nu för nu ligger jag, Tobbe, Em, Liam, katten och hunden där =)

Måste säga att Liam är världens snällaste bebis! Han gråter bara när det är nåt som inte är bra. Han är så lättröstad. Om han ligger i vagnen och börjar skrika, så behöver jag bara gå dit och prata lugnt med honom eller ta upp honom och kramas och pussas lite, så blir han nöjd igen =) Får hoppas att det fortsätter så här och att han inte får kolik...

Prinsessan här hemma är inte så pigg som hon brukar... Hon är jätte förkyld, IGEEEEN, och har fått feber. Hon äter inte och dricker ytterst lite... Hon ligger mest på soffan och sover. Tycker så synd om henne. Igår fick hon iaf i sig lite glass. Jag vet att det inte är nån näring i det direkt, men hon får i sig NÅNTING iaf, så inte magen är alldeles tom. Saknar den Em som hon brukar vara, glad och sprallig.

Igår bokade vi en natt på hotell i gbg. Det finaste av allt är att det finns bastu på rummet! Ska bli väldigt skönt att få komma iväg och få lite miljöombyte. Em får vara hos Therese. Liam får följa med mig och Tobbe eftersom han är så liten än och jag ammar honom.

Nepp, jag får väl ta en sväng med hunden nu då =)

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Ja förstår att det börjar bli trångt i eran säng!Vilken liten go Liam ni har,ska bli så kul när ni kommer till Säffle!Krama Emelie och säg att hon får ligga hos faffa när ni kommer,så hon får friskna till nu!

2011-02-07 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0