Bio

Igår var Hanna här på besök! Det var jätte roligt att se henne igen. Vi ses inte så ofta nu när hon bor i gbg, men som tur är bor hennes syrra i St.Mellby, så då passade hon på att kika förbi här när hon ändå var hos henne =)
Em flirtade in sig totalt och efter att Hanna åkt övade hon på att säga hennes namn hela tiden =)

När Tobbe kom hem åkte jag iväg till alingsås med Lisa och gick på bio. Änglagård 3 blev det. Den var väl helt ok, men det var mest pladder i den tycker jag. Det var roligt med alla tillbakablickar för det var många scener från de gamla filmerna som jag inte ens kommer ihåg... Så får nog se på de två första filmerna nån dag. Men något som jag kommer ihåg och som jag gärna tittar på är när C-E Häckner är med och är spritt språngandes naken på bryggan i den första filmen! =)

De hade gjort en fin hyllning till Viveka Seldahl som spelade Rut och t.o.m. Per Oscarsson hade de fått med när de blickade tillbaka. Inte visste de ju när de spelade in filmen att han skulle gå bort.

Efter filmen åkte vi til McDonalds =) Det var gott!

Inatt vaknade jag av att magen värkte nåt fruktansvärt! Em var vaken, så hon la huvudet på sne och sa "mamma" och strök mig över huvudet =) Tobbe vaknade och jag sa att han skulle föbereda sig.  Det kom och gick en längre stund, men avtog sen och då somnade vi alla tre och efter det har jag inte känt nåt. Men tror att magen har sjunkt ner något då jackan går lätt att knäppa. Bara igår var det knappt att jag fick igen dragkedjan.
Hoppas iaf inte att det händer något nu, för jag har bilen, så då får jag köra mig själv in till NÄL =) Nä då, pappa får komma till undsättning.
Har det inte hänt något till den 23:e, så får Em vara hemma från dagis fr.o.m. den 24:e så Tobbe kan ha bilen varje dag ifall att... Jag kan ju som sagt inte köra in själv med värkar.

Iaf så ångrar jag det jag skrev i föregående inlägg att jag VILL känna smärta, att jag VILL att det ska göra ont, ont, ont! För efter inatt är jag bara skraj som f-n! Det gjorde så ont och jag beundrar verkligen de kvinnor som får ligga i flera timmar med värkar innan bebisen kommer!
För min egen del hoppas jag att det går lika fort som med Em!

Nu ska jag plocka lite medans tösa är på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0