Bm

Idag var jag hos barnmorskan för lägeskontroll på bebisen. Tyvärr var hon fortfarande osäker på hur den ligger, så imorgon bitti blir det en tur in till NÄL för att kolla med ultraljud. Ligger den med huvudet uppåt, så blir det vändningsförsök med en gång... Har ju hört en del om de här vändningsförsöken, så jag hoppas verkligen att jag slipper det! Snälla, snälla bebis ligg med huvudet neråt!!!!! Jag vill ju att den ska vara fixerad nu och redo att komma ut!

Idag har Therese varit här och hälsat på också. Vi lagade jätte god mat och till efterrätt blev det semla! Hon hade köpt med sig den största semelkransen jag nånsin sett! =)

Nu ska jag kika lite på tv och sen blir det sängen i lagom tid för imorgon ska jag och Em upp tidigt. Jag ska vara på näl 08:00 och ska lämna av Em hemma hos mamma och pappa först.
Håll nu tummarna för oss imorgon!!! =)

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Åh Jennie!Jag hoppas att den lilla ligger rätt!Håller tummarna för dig!Kramis till dig!

2011-01-13 @ 21:26:32
URL: http://http ://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0