Dagisälskare!

Igår fick Em äntligen komma till dagis! Hon har ju inte varit där på 1 vecka, så i en veckas tid varje morgon har det första varit som hon sagt "dagis" och så har hon tittat frågande på mig...
När jag lämnade henne där igår, så kramade hon om barnen som mötte henne i tamburen =) Nu dröjer det dock en vecka till innan hon ska dit eftersom det är stängt idag och imorgon.
Hon kan rabbla nästan alla namnen på de andra barnen också =)
När jag skulle hämta henne var det inte lika roligt... Hon sprang ifrån mig och gömde sig. Sa "näää" när jag frågade om hon skulle åka med mig hem... Till slut fick jag locka med att jag hade godis ute i bilen vilket jag inte hade men... Det funkade tills vi kom dit och hon förstod att hon inte skulle få något godis. Då var det gråt och skrik hela vägen hem.... Men hem kom vi iaf! =)

Idag skulle Lena o Jan kommit hit, men p.g.a. det dåliga väglaget gick det inte.... Men imorgon ska det bli bättre, så då får vi hoppas att de tar sig hit! =)

Nu blir det tv:n och slapp i soffan en stund! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0