Fika

Då är det ett nytt år nu då! Spännande!
Nyårsaftonen firades lugnt coh sansat här hemma. Tobbe och jag gjorde hasselbackspotatis och porterstek. När vi skulle äta kände jag varken nån lukt eller smak.... Det var lite trist, men senare på kvällen kom det tillbaka så då åt jag en gång till och sen blev det marängswiss =)
Klockan 22 somnade jag i soffan framför tv:n, vaknade till vid 23:45 men hann somna igen innan 12-slaget... Jaja, det kommer fler nyårsaftnar =)

Igår var en lugn dag inne i magen. Bebisen hade nog tagit en vilodag. Det var nästan så jag blev lite nervös för den har ju alltid hållt på som värsta yrvädret där inne... När den väl rörde sig, så var det med så svaga rörelser... Men idag är det som vanligt! Sparkar mig i revbenen, jätte härligt!

I söndags var mamma, pappa, linda och hennes lilla familj här på fika. Em och Alva satt bredvid varandra och Em matade Alva med bulle. De såg så söta ut! Em älskar verkligen sin kusin! Hon går helst och pussar o kramar på lilla Alva hela tiden =)

Lilla Alva med mormor


Emelie med sin moster





Sitter här med lite magont, men det känns inte mer än mensvärk... Skulle ju inte göra nåt om det satte igång nu, men det gör det nog inte ändå...



Ja just det! Idag kom Tobbe hem med en jätte fin blomma till mig! Vet inte vad jag gjort för att förtjöna den, men fin var den iaf! =)


Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Vilken fin blomma!Vad gulligt att få en blomma så där, utan för nån särskild orsak.Han visar väl att han älskar dig Jennie!

2011-01-04 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0