Finebsök!

Idag har varit en väldigt trevlig dag! Den började med att vi låg kvar en lång stund i sängen efter vi vaknat, dock blev det inte så mycket vila då Em for runt som en vilde =)

Jag åkte till bm och kollade läget med bebisen. Nu är hon osäker på om h*n ligger med huvudet neråt, så ska tillbaka om en vecka igen för lägeskontroll och är hon lika osäker då, så blir det till att åka in till Alingsås för att kolla ordentligt.
Jag hade iaf gått upp 3 hekto och magen hade växt lite till.

När jag kom tillbaka hem från bm, så hade Lena och Jan kommit. Em var i sitt esse och charmade sin farmor och farfar totalt eller "faffa" och "babo" som de heter på Emelie-språk =)
Förberedde lite mat sen åkte jag och Tobbe till Alingsås för att hämta en rutschkana som Em skulle få sen passade vi på att handla lite också till middagen imorgon som vi ska bjuda Camilla och Thomas på =)
Rutschkana blev väldigt uppskattad så den har blivit flitigt använd idag =)

Em älskar verkligen att ha sin farmor och farfar här! Farfar är en riktig favorit! Så fort han går nånstans och Em inte ser honom, så ropar hon "faffa" =) Hon vill gärna sitta i hans knä och kika i böcker =)
Men nu har de åkt hem och hon saknar dem nog för hon har tjatat om faffa och Bondis (Lena och Jans katt) hela kvällen =)
Det är så härligt och underbart att hon har så många rumtomkring sig som älskar henne för det lär hon behöva sen när den nya kommer.

Nepp, nu är det nog snart dax att lägga sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0