Häckner!

Såg ni på Carl-Einar Häckners variete på tv:n höromdagen förresten?? Jag missade ju tyvärr det för Tobbe skulle se på Svärdet och spiran... Men som tur är finns ju svt-play =)
Jag såg varieten live på liseberg i somras, SJÄLV! Syrran, Ramond, Alva, Tobbe och Em åkte karuseller medans jag kollade på min favorit! =) Jösses vad jag skrattade åt den här delen i varieten som visas här under.
Undrar förresten vart min bok av Häckner är som jag fått signerad??? Var på teater med honom för några år sedan med Marianne och Maria. Efter teatern köpte jag boken. När vi var på väg ifrån teatern, så ångrade jag mig att jag inte stannade och fick den signerad, så jag gick tillbaka, gick upp för en trappa och där stod han! Jag frågade lite försiktigt om jag kunde få hans autograf i min bok. Självklart, sa han och skrev i den: Till Jennie från C-E Häckner och så ritade han ett hjärta! Då var lyckan gjord och så nära honom lär jag väl aldrig komma igen...

Här kommer två klipp från varieten:

Kommentarer
Postat av: Fredric

Tobbe har väl gömt boken, eftersom han är svartsjuk på Häckner... Kolla så han inte gömt Morbergs kokbok med......

2011-01-12 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0