Kan det vara på g???

Idag har varit en lugn dag. Em har varit på dagis och blev som vanligt jätte glad när hon fick komma dit =)
Efter jag hämtat henne åkte vi en sväng till mamma och pappa och sen vidare hemåt. Em låg på den ena soffan och jag på den andra och sov en timma.

Imorses började den där molande värken i magen igen, men den här gången verkar den inte försvinna utan trappas bara upp!!!! =) Får hoppas på att det är på gång nu! Ska försöka hålla ut och stanna hemma så länge som möjligt och vila.
Vi hör av oss om det händer nåt =)

Här kommer lite bilder på våran lilla sessa:









De senaste dagarna har inte Em velat sitta i sin barnstol när vi ätit middag. Hon har hellre velat sitta i Tobbes knä och äta och så kunde vi ju inte ha det. Då kom jag på att vi hade en bilkudde, en sån som de har när de blir större. Jag satte fast den på en av köksstolarna och det funkade jätte bra! Nu sitter hon så fint vid bordet och äter. Antar att hon kände sig för stor för barnstol =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hon är ju för go den lilla sessan:)

2011-01-19 @ 20:02:59
Postat av: Milla

Vilka härliga bilder!!

2011-01-20 @ 00:22:32
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/
Postat av: Fredric

Grattis till bebisen! Du hade visst rätt med värken!

/Fredric

2011-01-20 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0