Långsamma dagar

Här händer INGENTING!!!!
Igår tyckte både jag och Tobbe att dagen var så fruktansvärt lång och vi gjorde verkligen ingenting! Em fick pyssla lite med sin playdoh-lera, det gillade hon!

Den molande värken fortsätter till och från, men mer än så blir det inte... Tobbe tror inte att h*n kommer förrens i feb! Så länge orkar inte jag vänta!!!! Jag vill att h*n ska komma NUUUUUU!!!!!!!

Det jobbiga just nu är att jag är konstant hungrig. Klockan är 22:30 i skrivande stund och jag känner att jag lätt skulle kunna äta en saftig köttbit med pommes och nån god beasås till! MMMmm, vad gott det hade varit!

Em fortsätter att charma oss med sina små kommentarer! =) Hon tycker ju det är så roligt att prutta. Ibland kan hon stå och verkligen ta i bara för att det ska komma en liten fis =)
Lyckas hon klämma fram en, så säger hon glatt: Jag putta! (Hon kan ju inte säga R-än).
Ibland väcker hon mig på morgonen och säger: Mamma, ja putta!
Kan man annat än skratta då??? Dessutom stinker hennes bomber som jag vet inte vad!
Undrar vad det ska bli av denna lilla tjej?? Hon drar timmerstockar på nätterna som en riktig skogshuggare, hon släpper brakare som en vuxen karl, hon hatar att ha klänning på sig och hon vill ABSOLUT INTE ha hårband eller hårspännen! Hon kommer nog bli en riktig liten pojktös! =)

Nu ska jag lägga mig tror jag!

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Haha,man får sig ett gott skratt, när man läser om Em!Vem brås hon på tro!Kul om den lilla ville komma till världen idag,min pappa hade födelsedagen i dag!

2011-01-18 @ 06:47:03
Postat av: Therese B

hihi Noah gör samma fast md rapar "ja rapa" " ja rapa" fast det luktar ju inte så farligt :) Och numera säger han även "ja bajsat, ja bajsat" :)

2011-01-18 @ 14:46:03
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0