Semla!

Igår var Camilla, Thomas och Irma här på middag. Det bjöds på indisk mat och jag måste säga att det blev väldans gott! =)
Tjejerna busade, kramades och pussades. Rutschkanan som vi köpt till Em blev väldans populär av Irma tror jag =)

På kvällen började snön rasa ner från vårat hustak och det dånade som bara den! Katten var ute och kom inte när jag ropade, så blev rädd at hon låg begravd under snömassorna som rasat ner. Tobbe sa: Hon kommer väl fram till våren isf!
Snäll sambo jag har va?? =)
Senare på kvällen kom hon iaf hem som tur var. Då fick hon många kramar o pussar av mig!

Idag åkte jag och Em en sväng till mamma och pappa. Det första Em frågade efter när vi kom dit var Alva. Som tur var, så kom allt lilla Alva sen och då blev det kramar o pussar! Dessutom åt vi årets första semla och den var otroligt god!
När vi kom hem igen somnade Em som en stock i soffan! Det tar på krafterna att busa med lillkusin! =)





Bjuder på en magbild också! =)

Kommentarer
Postat av: Christian

Inte konstigt att magen blir rund när du äter semlor ;-)

2011-01-09 @ 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0