Smärta!

Tänk att man kan längta efter smärta så mycket som jag gör just nu!!! På kvällarna brukar det mola lite i magen och jag tänker bara: Sätt igång nu då! Jag VILL att det ska göra ont ont ont!!!!
Men när den dagen kommer så ångrar jag mig säkert =)
Förra gången hos bm skrev vi ner lite hur jag vill ha min förlossning. Det enda jag vill är att klara mig utan smärtlindring så länge som möjligt. Klarade jag det förra gången så gör jag det nu med förhoppningsvis =)
Det skulle vara så härligt att få ut den här lill* bebisen nu! Vi är så nyfikna här hemma på hur h*n ser ut!
Min bm tror inte att jag kommer att få en så stor bebis denna gången heller, men jag klagar inte... ;)
Bara h*n slipper gulsot, så vi måste stanna kvar på NÄL i en vecka... för det var INTE kul! Särskilt inte när man inte får ta emot besök förrutom pappan och syskon då...

Längtar nåt fruktansvärt till våren och sommaren nu också!
Vill sitta på en parkbänk på avenyn och äta glass och titta på folk.


 Gå på fik och sitta ute i solen. Åka ut till Hönö, det är så vackert där ute!


Åka på skaldjurskryssning i år igen!


Dock vill inte min kära sambo åka på detta i år igen =(
Men jag kanske kan ragga med mig nån annan =) Nu när jag äntligen kan ta mig ett eller två glas vin till sommaren, så är det några stycken i bekantsskapskretsen som ska ha barn i sommar... Typiskt! =)

Bjuder på några nytagna bilder på mig och Em






Nepp, nu ska jag fortsätta att drömma om våren och sommaren =)
Ha en fin fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Jag åker gärna med på kryssning det var en härlig tur,barnvakt kan ju Tobbe och farfar vara!Vad gulliga ni är på korten!jag brukar gilla vinter men nu längtar jag också efter den härliga våren,och den lilla bebisen som snart är här!Många kramisar till er och en stor till Em:-)

2011-01-10 @ 14:28:44
Postat av: Från Jennie till Lena:

JA! Men då åker vi tycker jag! =) Den kryssningen kan man ju bara inte missa! =) Fredric kanske hänger på också?? =)

2011-01-10 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0