Egendag!

Ja, idag är Liam redan en vecka!!!
För en vecka sen vid den här tiden funderade vi på om det kanske var dags att åka in =)

Igår var barnmorskan här på hembesök. I söndags, på näl, vägde Liam 3092g, igår vägde han 3300g! Så han ökar fint i vikt och det känns gott! =)
Ska till bvc på måndag igen och då får vi se om han gått upp något mer.

Annars rullar det på. Vakna nätter, då Liam hellre sover på dagen och är vaken på natten... Vi ska försöka ändra på hans beteende och väcka honom mer på dagarna.
Emelie fortsätter att vara snäll mot sin bror och hjälper gärna till att hålla i nappflaskan när han ska ha mat =)

Idag har jag fått en helt egen dag! Den spenderades med Lisa och Therese på överby med lite shopping och god mat så klart! =)
Liam fick jätte fina kläder av tjejerna som ska användas flitigt innan han hinner växa ur dem.
När jag kom hem stod lergrytan i ugnen. Det blev jätte god stek, sås och potatis till middag som Tobbe fixat!
En helt underbar dag med andra ord!

Nepp, nu ska det lilla livet ha mat! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som ni hade det skönt på er shoppingtur=) Sköt om familjen. Kramar från oss alla

2011-01-28 @ 07:11:11
Postat av: Sanna

Vad avundsjuk jag blir... Värst vad huslig din karl är då!! Asså min lagar god mat, men hallå!! LERGRYTA!! :)

2011-01-28 @ 11:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0