Härliga sommar!

Försöker att gå ut på minst en timmes promenad varje dag. Jag kan bara inte sluta förundras över hur otroligt vackert sommarsverige är!
Gick på en liten grusväg och på gärdet alldeles intill sprang det två små rådjurskid och lekte med varandra. De var så uppe i sin lek att de inte ens la märke till mig, så jag stod och kikade på dem en stund =)

Sverige är vackert med alla sina årstider, men sommaren är nåt extra. Alla vackra blommor, alla härliga dofter. Finns det någon härligare doft än den efter ett riktigt sommarregn??

Igår bjöd naturen på något annat vackert också. Vilket skådespel! Var upp vid 02 på natten och matade Liam. Blixtarna lös upp hela trädgården. Det var häftigt!

Båda barnen sover och ikväll har jag suttit här och lyssnat på den här låten. Den får mig lugn och jag kan slappna av, så jag delar med mig av den till er =)
Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0