J-vla system!!!!

För ett par veckor sedan ringde jag min chef och frågade om jag kunde hoppa in något extra nu i juni. Hon visste inte hur läget var. Om jag jobbat för många dagar och var på väg att bli inkonverterad. Hon skulle ta reda på det och igår ringde hon. Då berättade hon att jag redan blivit inkonverterad- i APRIL! Just den dagen jag blev inkonverterad, så jobbade jag en 8-timmars dag, så därför måste de ge mig en heltidstjänst när jag kommer tillbaka! Finns det ingen tjänst här, så kan det bli inne i Alingsås. Finns det inget där, så kan det bli så att de säger upp mig- IGEN!!!! Vad sjutton är det för jäklans system de har egentligen??!! Jag blev ju uppsagd p.g.a. arbetsbrist och då hade jag 64%, nu blev jag inkonverterad och de är tvungna att ge mig en tjänst på HELTID! Hur tänker de då??
Jaja, blir det så att jag blir uppsagd IGEN, då skiter jag i det stället och söker nytt. Egentligen ville jag ju haft nåt nytt nu... Ett jobb med lediga helger för det har jag aldrig haft och med två barn hade det varit mysigt att ha hela helger tillsammans iaf.
Så nu är planen iaf att jag ska prata med min chef att jag vill börja jobba till hösten och då får Tobias gå hemma med tokfisarna =)
Får hålla tummarna att hon kan ge mig något här i Sollebrunn, så jag slipper åka till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0