Midsommar!

GLAD MIDSOMMAR TILL ER SOM LÄSER HÄR!!!!!

I eftermiddag ska vi ner till Gräfsnäsparken och dansa runt midsommarstången om inte regnet vräker ner förstås... Just nu ser det inte så lovande ut men men... God mat blir det efteråt iaf =)
Ska försöka hinna med en joggingrunda innan också.

Igår var jag, Therese och Liam på Överby och shoppade! Köpte lite nya kläder till mig. Till Em blev det en massa små trosor nu när hon pottränas! =)
Liam var så snäll! Han låg bara i sin vagn och var nöjd och belåten hela tiden =)

Therese:
Jag vet inte vad jag kan ge dig får råd mer än att ta det i Noahs takt. Passa på nu i sommar när han kan springa naken ute. Förr eller senare kommer han säkert att tycka att pottan är lite spännande =)
När Em kissade på pottan första gången, så klappade vi i händerna och berömde henne jätte mycket! När jag sen satt på toaletten och kissade, så kom hon in och sa: Bra mamma! Duktig mamma!
Klappade i händerna gjorde hon också =) Gulliga lilla ungen!

Christian:
Du är mer än välkommen i sommar!!!! =) Jag kan lova dig god mat, gott att dricka och två ungar som kommer bli överlyckliga att se dig! =)


Ha nu en en trevlig helg allihopa och ta det lugnt ute i trafiken om ni ska ut och åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0