Real housewives i Sollebrunn!

Vad tror ni om ett nytt program?? Real housewives i Sollebrunn.
Visst finns det väl NÅN där ute som skulle vilja se en sunkig tant i Sollebrunn med bebisspyor på axeln som går hemma med en tokig bebis och en trotsig 2-åring???? =)

Idag har varit en dag som alla andra. Liam bara ligger på golvet och skrattar.
Em får utbrott och är trotsig till tusen!
Jag är trött, men lycklig ändå =)

Hade mamma och pappa här på middag idag. Sambal oelek-kotletter med potatis blev det. Mycket gott!

Har inte haft tid att ge mig ut och springa idag... Känns inget bra. Får ta igen det imorgon med en extra lång runda!
Jag älskar att springa! Man känner sig fri på något sätt när man springer allt man orkar! Det känns skönt att få känna sig helt slut i kroppen för att man pressat den till max!
Känns skönt att veta att en massa fett bränns bort!

Nu ska jag snart kika på Skenet bedrar =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Snart "joinar" jag din klubb; real housewives :)

Jag fâr ocksâ ta tag i springandet sâ fort läkarna ger mig klartecken att jag fâr sporta efter förlossningen!! Jag bara väntar och väntar nu pâ att det ska hända nâgot :) Har bloggat ocksâ förresten om du vill gâ in och läsa.



Massa kramar!!!

2011-06-22 @ 14:31:12
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/
Postat av: Christian

Farbror kan komma och hälsa på några dagar när semestern börjar och ta hand om de små liven =)

2011-06-23 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0