Så här kan det vara vissa dagar

Åhhhhh, tror jag blir tokig snart!!!!! JAG VILL HA ETT JOBB!!!!!!!
Söker de jobb jag kan, men det är ju skit svårt att få tag på nåt! Pratat med vänner och bekanta, men det enda man kan få är timanställning. Iofs bättre än inget, men det är så mycket som ska klaffa om man ska åka iväg och jobba bara någon dag då och då...

Ne usch, vad jag är trött på att gå hemma!
Trött på att vi bara har en bil och så länge jag inte har något jobb kan vi inte skaffa en till.
Trött på att sitta här hemma dag ut och dag in. Inte få vara social. Inte få träffa folk.
Min höjdpunkt på dagen är när Tobias kommer hem från jobbet. Då tar jag bilen och åker ner till affären bara för att få komma ut litegrann.
Visst är jag tragisk?? =)

Trött är jag på gnälliga barn också. Em som (de dagar hon inte är på dagis) är hur jobbig som helst. Visst, hon har sina ljusa stunder, men gud vilket humör hon har! Får hon inte som hon vill, så får hon utbrott som inte är av denna värld!

Liam som gnäller så fort man inte bär omkring på honom.

Meeeeeeen, jag bor i ett fint hus med stor trädgård.
Jag har en sambo som jag delar mitt liv med.
Vi har två underbara barn som trots gnäll och utbrott är de härligaste som finns! Vad skulle jag vara utan dem??
Jag har mamma och pappa som alltid finns där och ställer upp.
En underbar syster och världens goaste systerdotter som jag även har äran att vara gudmor till.
Underbara svärföräldrar som också alltid finns där för oss och ställer upp när det behövs.
Emelie och Liams tokiga farbröder som busar och stojar med dem och som barnen bara älskar!
Vi har även två härliga vänner som alltid ställer upp som barnvakter. (Emelie och Therese)

Så jag ska väl inte klaga för det finns alltid de som har det värre.

Trots gnället i början är jag mer än nöjd med mitt liv just nu =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Å du är den goaste vän man kan ha med. Puss

2011-06-09 @ 22:00:49
Postat av: Christian

Du missa ju att skriva att det bara var 2/3 av farbröderna som är tokiga, jag är ju bara halvtokig :P

2011-06-10 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0