Träningsvärk

I helgen var svärföräldrarna här! =)
Jan och Tobias slet med garagret medans jag, Lena och barnen tog oss en tur till Graäfsnäs.

Igår efter att de åkt hem, drog jag ner till Gräfsnäs ännu en gång men nu för att grilla med det härliga lilla tjejgänget. Det tog oss 7,8 månader för att få till en träff.... Knäppt va, när vi bor så nära varandra ändå??!! =)
Men nu blev det iaf av och trevligt hade vi! Grillade och åt en massa gott! =)


Det var lite svårt att få fart på grillarna, men med hjälp av lite tänd-
vätska så fixade det sig allt =)


Visst är hon vacker Sanna med sin färgglada klänning och med bebis-
mage! Snart är det dags för den lilla/lille att titta ut! =)


Solen värmde gott!



I augusti blir det kräftkalas med samma töser plus att vi fått en till liten medlem =)



Ikväll har jag varit ute och sprungit! Är mäkta stolt över mig själv att jag orkade. Har ju inte sprungit så på flera år! Känner dock att jag kommer att ha en go träningsvärk imorgon, men det får det väl vara värt då =)

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0