En ny resa...

Ïgår var Tobbes föräldrar och mormor här. Vi åt gott och hade det väldans trevligt! =)

När Tobbe och Jan var ute så satt jag, Lena och Margit och pratade lite om adoption och om att söka sitt ursprung. Visst har jag väl tänkt på det en del, särskilt när jag var gravid med Em.
Funderade en hel del inatt igen när jag satt uppe med Liam. Kanske man skulle forska lite i det ändå... Jag vet inte var jag ska börja eller hur man ska gå till väga, men jag börjar med den informationskällan jag har närmast- mina föräldrar.

Har inte en aning om jag nånsin kommer få reda på nåt eller hitta min biologiska mamma... Antar att en resa till Sri Lanka skulle behövas, men det kostar en massa pengar, så jag får göra det jag kan hemifrån och med hjälp av datorn.

Vi får se hur detta slutar =)

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Tycker det låter så intressant Jennie!Håller tummarna att du kan få träffa rätt personer!Kramisar till dig:-)

2011-03-21 @ 17:02:37
Postat av: Fredric

Låter spännande, alltid intressant att söka sina rötter. När det gäller pengar så får väl Tobbe sponsra dig....

2011-03-22 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0