Hissgardiner

Ojoj, vad trött jag är! Känns som jag kan somna ståendes... Det är nu på kvällen när Em sover och Liam sover som jag verkligen känner att jag är trött. PÅ dagarna har man så mycket för sig, så då hinner man inte med att känna efter...

Nu är det snart helg igen. Veckorna går så fort, så snart är det väl julafton igen! =)

Till helgen ska vi bort och fira pappa en sväng.
På söndag kommer svärföräldrarna! Ska bjuda dem på god middag =)

Fick hem hissgardinerna jag beställde. Blev väl så där tycker jag.... Men igår när solen lyste in i köket, så var det så ljust och fint!



Nu ska jag kolla på tv!

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Jag tycker det ser jättefint ut Jennie!Ska bli kul att komma till er på söndag och få se vad fint du har gjort:-)och få krama er och de små sötnosarna:-)

2011-03-17 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0