Promenader

Igår var en helt underbar dag! Solen sken från en klarblå himmel och fåglarna kvittrade utanför fönstret när vi vaknade!
Liam hade dessutom sovit från 22:30- 05:00! Det kunde inte bli så mycket bättre.

Jag tog mig en morgonpromenad in till Sollebrunn. Jag, syrran, mamma och pappa tog oss en tripp till Gendalen på loppis. Det var trångt och mycket folk, så jag och pappa stod och tryckte i ett hörn medans mamma o syrran shoppade loss =)
Efter loppisen åkte jag, mamma o Linda till Hjulet i Vårgårda. Pappa släppte vi av hemma för han hade fått nog av loppisar =)
På Hjulet hittade jag en massa kläder til både Em och Liam!

När jag kom hem från loppisarna, så tåg hela familjen Hellström/Norlin en riktig långpromenad.

Idag var en minst lika härlig dag!
Vi packade ihop oss och tog en tur ner till Gräfsnäs för en promenad.

Imorgon ska jag och Liam till bvc. Em får vara hos morfar så länge. Eftersom vi inte har någon bil imorgon, så tar vi oss en promenad! Många promenader blir det nu, så det vore väl skam om jag inte gick ner nåt kilo nu =)
Efter bvc blir det en lekdejt med Linda och Alva =)

Till helgen har vi en hotellvistelse att se fram emot! Ska bli så skönt att få lite miljöombyte. Hoppas att vädret blir lika fint då som det varit de senaste dagarna.

Förresten! Till middag idag skulle vi ha fläskfilè, men jag visste inte alls vad jag skulle göra med den. Ville prova nåt nytt, så jag googlade runt och hittade ett recept som jag provade. Måste säga att det var det godaste jag ätit på länge och resten av familjen höll med! =)


Receptet på denna underbart goda rätt hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Det var säkert gott!Du är duktig att hitta goa recept Jennie!Det får vi testa nån gång:-)

2011-03-06 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0