Snö??!!

Men vad fasen hände??? SNÖ??!!! Jaja, på vädret säger de att det ska bli fint til helgen igen, så jag ger inte upp om våren riktigt än =)

Liam fortsätter att sova gott på nätterna vilket är såååå skönt! Han äter som en tok på kvällarna, men det är väl också därför han sover så gott.
Han har dock börjat skrika ungefär samma tid på kvällarna och det håller i sig allt från 1-2 timmar.
Igår kväll var han iofs nöjd hela kvällen och det var det längesen han var. Han låg växelvis på mig och Tobbe och bara tittade på oss med sina stora (BLÅA!) ögon! Han är så härlig och när han ler, så ser han ju så go ut!!! =)

Em fortsätter att älska sin lillebror. Hon har även blivit mer intresserad av sina dockor. När jag byter blöja på Liam, så ska hon byta på dockan =)

Såg på Solsidan häromdagen där några mammor satt och skröt om vad deras bebisar kunde göra. Jag kände bara att det är ganska skönt att inte någon annan i bekantskapskretsen fått bebis i samma veva som vi. Man slipper alla de där jämförelserna som; kan din bebis det och det och det???
Kommer ihåg med Emelie när allt skulle jämföras hit och dit och man blev stressad och nervös om inte Em kunde lika mycket som de andra. Nu slipper vi det. Liam får göra vad han vill i sin egen takt utan en stressad mamma =)

Till helgen åker jag, Tobbe och Liam till goa Götet och bor på hotell! =)
Em får vara med Therese som ska ta med henne på kalas =) Det blir säkert roligt för den lilla tokfian =)

Nu ska jag förbereda middagen. Idag blir det det HÄR till middag! Istället för creme bonjour taco eller vitlök som de ger som förslag i receptet (vilket säkerligen också är jätte gott), så ska jag prova kantarellost.
Bloggar ikväll om det var något att ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0