Torka

Ja, här är det torka kan man lugnt säga... =)

Vet inte vad jag ska blogga om riktigt.... Ni kan väl skriva förslag på vad ni vill läsa om här? =)

Var på jobbet igår och hämtade ett paket som en av vårdtagarna hade till mig. En chokladkartong som var jätte fint inslaget med två rosor på! Hon hade skrivit ett jätte fint kort också. Hon skrev hur hon alltid skulle komma ihåg den 6:e sep då jag dukade hennes födelsedagsbord och kokade så gott kaffe =)
Det är såna saker som gör att jag saknar jobbet SÅÅÅÅ mycket, så när jag var där igår så skrev jag en liten lapp till arbetskamraterna att jag kan hoppa in kortare turer på kvällar och helger.
En del tycker säkert att jag är jätte knäpp och borde vara hemma och njuta av min son, men jag är med honom dygnet runt... Vet inte om man vågar skriva det jag tänker skriva nu, men det struntar jag i! Jag tycker det är underbart att få komma hemifrån och bara få vara för mig själv. Bara få vara Jennie. Inte mamma, inte sambo, bara Jennie. Nu händer väl inte det alltför ofta dock men...

Nepp, nu blir det slapp i soffan.

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag tycker det låter rätt sunt jag =)

2011-03-02 @ 22:24:00
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Håller med Christian!När jag gick till jobbet när barnen var små,tyckte jag det var rena semestern,men då hade jag det så bra att jag hade min kära moster som var helt underbar,levde för mina barn.Det var städat och alla barnen sov

när man kom hem,hon var helt fantastisk min moster!

2011-03-03 @ 22:02:40
Postat av: Maria

Oj, hon hänger i fortfarande alltså vår lilla tant, inte klokt egentligen.. tänk att man faktiskt längtar tillbaka till våra söta tanter :)

2011-03-13 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0