LCHF

Vi kör ju LHCF här hemma och har gjort en tid nu. För Em är detta jätte bra eftersom vi äter så mycket fet mat och hon behöver gå upp i vikt. Jag och Tobias äter inga kolhydrater, men det gör självklart hon! =)
Att äta enligt denna dieten är nog det bästa jag gjort! Jag mår mycket bättre, känner mig mycket piggare och magen är inte så uppsvälld som den har varit och det bästa av allt; jag går ner i vikt! =)
En till positiv grej är ju att man får prova på så många nya maträtter!
Tänkte jag skulle länka er till några recept som vi provat här hemma och som har varit väldigt smarriga!

TACOPAJ- Har gjort denna flera ggr och den blir godare och godare för varje gång! =)

FISKGRYTA- Denna har vi ätit en gång, men lär bli fler ggr! Jag är inte så värst förtjust i fisk, men denna grytan var riktigt god!

LASAGNE PÅ SQUASH- Den här rätten är sååå god!!! Mycket mycket godare än vanlig lasagne!

HET KÖTTFÄRSFYLLD PAPARIKA- Det här har vi också ätit flera ggr och Em älskar det! =) Jag brukar blanda i strimlad vitkål i färsen också. Em får ris i sin =)

CHOKLADMOUSSE- Den här.... Vad ska jag säga?? MMMMMMMMmmmmmmmm!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅ GOOOD!!!!!!! Den MÅSTE ni prova!!!!! Den är beroendeframkallande och det bästa av allt är att man kan äta hur mycket man vill utan att behöva oroa sig för att bli tjock! (OM man äter enligt lchf då vill säga =) )


Ja, där har ni lite tips! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0