Säffletripp imorgon!

Imorgon åker vi till Säffle!!!!! =)
Har köpt en dvd som man kan ha i bilen, så Em inte blir så uttråkad. Då kan hon kika på Emil hela vägen! =)
 När vi kommer fram blir det en sväng till barnens g-mormor och sen kanske en sväng på stan!
På lördag är det kalas för Tobias farfar och efter det beger vi oss till Karlstad för att äta god mat och dricka lite gott med Tobias bröder! =)
På söndag svänger vi in en sväng på IKEA. Ska köpa ett nytt vardagsrumsbord och en bokhylla till Ems rum som vi ska göra fint! Vann jätte fina väggdekorer på tradera häromdagen som ska upp på snedtaket i hennes rum =)

Idag upptäckte jag en till liten tand i Liams lilla mun! Så nu har han tre stycken. Han ser så söt ut med sina små risgryn! =)

Just nu är Em på dagis, Liam sover ochjag ska tvätta, tvätta och åter tvätta! Sen blir det en promenad till päronen.

Förra helgen fuskades det en massa med en massa god mat och en mass sött. Har kört stenhårt med strikt lchf denna veckan och minst en timmes promenad om dagen. Det har lönat sig! Så lite som jag väger nu har jag inte vägt sen jag ammade Liam för 8 månader sen! Då rasade jag i vikt =) Men till helgen blir det som sagt en massa god mat och dryck... men men det får det väl vara värt =) Får köra stenhårt sen igen! =)

Ha en härligt solig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Nu har jag läst ikapp mig här!! sâ roligt att veta vad som händer med dig och barnen <3 Om man kanske skulle ta tag i sin bloggning igen?! Kram

2011-10-16 @ 19:25:31
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0