25 fyller jag!!!!!!!!

Har kommit på att jag måste ha små saker att se fram emot för att klara av denna mörka årstid vi har framför oss. Har man något att se fram emot, så blir det SÅ mycket lättare!
I oktober ska jag, mamma och pappa gå på Pang på pensionatet på Lisebergsteatern. Det var mammas födelsedagspresent eftersom hon älskar Dag-Otto! =)

I mitten av oktober åker vi till Säffle och förhoppningsvis blir det party party då i Karlstad, så jag ÄNTLIGEN kan få dansa loss på dansgolvet till bra musik! Kanske kan fira min analkande 25-årsdag! Ja, ni läste rätt! 25 blir jag, inte ett år äldre! ;)

Ja, som sagt, sen kommer min födelsedag och vad jag ska hitta på då, det vet jag inte alls!
Jag har iaf önskat mig en stor slickepot av mina barn! =) Förhoppningsvis kanske man får något mer som t.ex en god middag eller nåt =)

I slutet av okt eller i början av nov, då blir det kanske teater med Carl-Einar Häckner tillsammans med Marianne! =) Vi ska ha platser nära scenen, så jag kan se honom riktigt bra! =)

I nov börjar jag jobba, så då vet jag vad jag ska göra iaf =)

Ne, nu ska jag gå och lägga mig och drömma om hur jävla skoj jag ska ha mina sista dagar som 29!!!!! =)
Eller just det, mina sista dagar som 24 var det ju! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0