Barnfri helg!!!!

Ny vecka, nya möjligheter =)

I fredags var vi iväg och bowlade, efter det blev det god middag på Musses! Medans vi var iväg var barnen i tryggt förvar hemma med Therese =)
När vi kom hem på kvällen var båda barnen nattade och sussade sött! Det är en bra barnvakt det! =)

I lördags kväll fick Liam 39,8 graders feber. Han härjade omkring på golvet som vanligt och skrattade precis som han brukar göra =) Ingen medtagen sjuk liten bebis här inte!

Igår gav vi oss ut och plockade svamp. Hittade allt litegrann, så ikväll blir det kantarelltoast på lchf-bröd =)

Idag är Liams feber borta. Han dregglar som en tok, så jag funderar på om det kan vara en tand på gång, men jag känner inget än.

Senare i veckan ska vi till bvc. Ska be de kolla i hans öron, så han inte har nån ny öroninflammation på gång. Tänkte att det kanske var därför som han haft feber.
Många säger ju att de kan få feber när tänderna är på g också, så vi får vänta och se om det bryter igenom nån snart =)

Nästa vecka ska vi till öron-näsa-hals.... Har bett min mamma att följa med för jag vet inte nåt hur en sån undersökning upp i näsan går till, men jag antar att det inte kommer vara en så angenäm upplevelse för Liam och då orkar jag inte vara själv med honom, så modern min får följa med som stöd =)

Den 23:e sep åker barnen till farmor och farfar i Säffle vilket innebär att jag och Tobias blir ensamma en hel helg!!!! Vad vi ska göra då har vi väl lite planer på, iaf står ett besök på Texas Longhorn på schemat!
Lilla Alva ska ha sitt 2-årskals då också, så det missar ju Emsan, men vi ska dit på lördag hon och jag, tillsammans med några andra barn och deras mammor på barnkalas, så hon får fira sin kusin då =)

Väntar ju även med spänning idag på en väldigt speciell grej! Kan inte säga vad det är, men tids nog så =)

Nepp, nu ska det städas lite här hemma =)
Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0