Regnet det bara öser ner...

Jahopp, då var Em lämnad på dagis. Fy f-n var det regnar idag! Men fram till dagis kom vi iaf, dock gick jag och Liam hem till mamma och pappa sen. Pappa var snäll och skjutsade oss hem.

Var inne och jobbade en sväng igår. Det är sånt tjaffs i personalen eftersom det är så många förändringar nu, men jag försöker hålla mig utanför det och tänker istället på att vårdtagarna ska få så bra vård som möjligt! Tror de märker ganska snabbt om personalen mår dåligt och är stressade.
Det var iaf kul att få jobba några timmar och det var en tant som var så pigg just igår, så hon var på sånt skojhumör! Härligt med såna tanter =)

Idag börjar ännu en ny vecka och idag tänkte jag, mamma och Liam åka en sväng till Överby. Ska shoppa litegrann medans Em är på dagis.
Köpte förresten ett paraply på ÖoB i Skänninge när vi var där i lördags. Hon älskar det! Passar ju väldigt bra idag när regnet vräker ner.

Till helgen kanske det blir lite bowling och mat på Musses OM vi får barnvakt... Får väl försöka ragga upp nån frivillig =)

Ha en bra dag allemsammans!

Kommentarer
Postat av: Therese

Om ni vill åka på fredagen kan jag passa goingarna :)

2011-09-05 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0