Inga fler knoddar! =)

Många vi känner frågar om inte vi är sugna på att skaffa en liten till =)
Jo men visst, Liam är ju redan 8 månader, så bli gravid nu hade la vart jätte skoj! ;)
Nä då, skämtåsido, här är det färdigt med barn!
Kände förr att det hade vart jätte härligt med huset fullt av barn, men nu tycker jag nog det är bra så här =)
Vi har pratat om en sladdis, men om några år klarar sig Em och Liam hyffsat bra själva med påklädning och sånt och de är blöjfria. Det bästa av allt är ju att de sover hela nätterna, varför då börja om med en liten som ska matas och bytas på var tredje timma?? Nej tack!

Tidigare i veckan var jag, barnen och Maria (en jobbarkompis) hemma hos Emelie och hälsade på. Hon har ju fått sin lilla dotter Ella nu och hon var så söt!
Liam var inte så värst intresserad av lilla bebsien utan kröp medst omkring och skulle dra i alla sladdar =)
Em var mer intresserad av var maten till bebisen kom ifrån.... =)
Till min och barnens glädje fick vi låna med oss Thilo hem! Em älskar verkligen den hunden! =)
På natten undrade jag vart fasen han hade lagt sig nånstans för jag hittade honom inte. Han brukar alltid sova med Em i hennes säng. Till slut hittade jag honom, då låg han under täcket på Tobias fötter =)
Härliga hund! =)

Läste på nätet nu om 8-månaders bebisar. Det stod att nu kan de börja krypa och kanske t.o.m. ställa sig upp med hjälp av bordet.
Jo tack! Liam kröp innan han var 6 månader och ställde sig upp gjorde han för länge sen! En framåt liten kille vi har! =)
Synd bara att han måste stoppa precis allting i munnen som kommer i hans väg! Igår kröp han omkring här som vanligt. Jag skulle gå in och sätta mig i deras rum och pussla med Em då Liam plötsligt spyr och ut kommer en liten pappbit! Det är det jobbiga med andra barnet, att hela tiden gå och plocka upp smågrejer som Em slänger överallt.

Nepp, nu ska jag ta tag i min hög av tvätt! =)

Bjuder på en gammal bild på mig och Em! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0