Kräftkalas!

Håller på att koka äppelmos! Fastän det har varit kompisar här och plockat, arbetskamrater och min svägerska, så finns det fortfarande massa äpplen kvar! =)
Väntar bara på att nästa träd med äpplen ska bli mogna för det är hur mycket äpplen som helst på det också =)

Börjat plugga har jag gjort också! Ska validera mig till USK genom jobbet! Inga studielån! Hur bra som helst! Så nästa vecka ska jag vara i Alingsås. Ska bli väldigt spännande! =)

På dagis flyter det på bra! Liams inskolning gick kanon och han stromtrivs på den lilla avdelningen! =)
Em trivs hon också som fisken i vattnet! Varje gång jag hämtar henne så säger fröknarna att hon har sjungit Vargsången för dem! =)
Ronja Rövardotter är en favorit och när hon var på Astrid Lindgrens värld, så fick hon ju träffa alla dessa figurer! =)

I helgen hade vi kräftkalas i stugan! Trots halvkasst väder, så hade vi det jätte trevligt! Tobias mormor var med och vi fick oss en hel del goa skratt! Känner ingen annan som är så fräck i mun som hon! T.o.m. Fredric ligger i lä där ;)

Är en höstlik kväll här just nu. Det är mulet, lite halvmörkt och det regnar. Men då kan man tända ljus och kanske man skulle tända en liten brasa i spisen =)

Bjuder på lite bilder idag också =)
De från Astrid Lindgrens värld har Lena tagit!






































 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0