=)

Ett tag sedan jag bloggade nu då igen....
Imorgon är det fredag. Tobias ska på bio med Max (min brorson). The Avengers ska de se.
Jag får en lugn hemmakväll med förhoppningsvis trötta barn som sover =) Idag slocknade de båda två när klockan var 18. Har sagt till på Ems dagis att hon inte ska sova middag där. Sover hon middag, så somnar hon inte förrens runt 21 på kvällen och det tycker jag är alldeles för sent om vi ska upp tidigt dagen efter...

På lördag åker jag, Tobias och Em till Göteborg och bor på hotell. Vi lovade ju henne det tidigare i år och vi bokade hotell, men så blev Therese (hon skulle vara barnvakt åt Liam) sjuk, så vi avbokade. Men nu hoppas vi på att det ska gå vägen! Tänkte ta en tripp till Slottsskogen och kika på alla djur! =) Super mysigt ska det bli iaf! =)

Nästa helg har jag och barnen en lekdejt inplanerad! Ska bli jätte skoj! Har blivit hembjudna på fika hos en pojk som Em går på dagis med =) Han är jämngammal med Em och hans lillasyster är jämngammal med Liam och de går också på samma dagis =)

Ne, nu ska jag lägga mig!
Ska upp och köra barnen till dagis och sen ska jag på anhörigavlösning från 09:30-17:00 =)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0