Fruhippa m.m

Åhhh, härliga, mysiga, vackra höst!!!! =) Tycker det är så mysigt nu när man kan börja tända ljus på eftermiddagarna! Längtar till jul gör jag också, men först får vi väl ha Halloween =)

Vad händer här då... Liam har varit på sitt första modelljobb! En fototagning för ICA! Det gick väl inte så där jätte bra, men de fick bilderna de ville ha iaf och bilderna blev jätte söta måste jag säga! Tyvärr kan jag inte publicera dem här än pga copyright.
Så Liams söta lilla nuna ska sitta på receptkort i en ica-maxi butik! =)

I helgen var jag iväg på fruhippa! Det var SÅÅÅÅ roligt! Skaldjurskryssning i Göteborg blev det! Tror jag åt alldeles för mycket, men man får ju passa på när det står havskräftor, musslor, räkor och massa annat gott på buffèbordet! =)

Har bokat biljetter till en teaterföreställning på Lisebergsteatern! Pippi Långstrump blev det! Tror Em kommer tycka det är jätte roligt! Nu är det inte förrens 22:a dec, så det är långt kvar, men ändå =)

På fredag åker vi till Säffle. På lördag drar vi till Karlstad och hälsar på Fredric som ska bjuda på 3-rätters! Per Morberg vin ska det bli också! =) Mums!!!

Ringde vårdcentralen idag och fick en telefontid med en läkare den 15:e okt. Då ska vi prata lite om Liams kommande operation... Känns inget vidare att min lille pojk ska bli nersövd, men blir det bättre efteråt så får det vara värt det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0