Bättre sent än aldrig =)

Ja, här inne händer det inte mycket... =) Har inte alls haft något bloggsug, men idag kände jag att ett litet inlägg kunde vara på sin plats =)
Vad händer här hemma då??
Liam har fått rör i öronen. Vi gjorde operationen på Näl och allt gick jätte bra! Han grät inte en skvätt nån gång! De skulle sätta nål, men efter två försök, så fick det bli masken för nedsövning. Jag satt med honom i knät och sjung Blinka lilla stjärna och han bara satt där. Var inte alls rädd =)
Nu efter operationen, så har han inte haft en enda öroninflammation och det är såååå skönt!!!

En tatuering har jag hunnit med också som pryder höger underarm! En present från min älskade sambo! =)
Sri Lankas flagga med ett litet omgjort lejon. Tatueringen har min kompis Sanna ritat upp =)



Bastubygget här hemma är i full gång!
 


Kommer bli en varm och härlig vinter ;)

Nu i maj blir det en tur med M/S Trubaduren! Ska bli såååå gott med skaldjursbuffè!!!! Det är jag Tobias, Fredric och Therese som drar iväg! =)
I aug åker vi en gång till, men då med Christian, Lena och Jan också =) Det blev våran 60-års present till Lena o Jan =)

En annan rolig nyhet är att min syster ska få en bebis till och jag ska få äran att bli moster en gång till!!!! Hen är beräknad till 28:e sep! =)

Valideringen går bra! Inte långt kvar nu, sen är jag undersköterska! =)

Tja, finns väl hur mycket som helst att skriva, men nu ska jag ut i det fina vädret! =)

Bye for now!!!!


Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie och Liam

Åh!Det ska bli så kul att få åka ut på böljan det blå:-)Perfekt present:-)Härligt att Liam inte har fått ont i sina öron!Och jag håller tummarna att det går bra med valideringen min goa Jennie!Och ett bastubad får det bli nån gång,tänk vad duktiga ni är:-))Kramisar......

2013-05-22 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0