GOTT NYTT ÅR!!!

Vill önska er alla ett gott nytt år!

2009 har varit ett mycket händelserikt år för mig. Det började på nyårsnatten 2008/2009, då jag och Tobbe fick åka in till NÄL för att lilla bebisen i magen inte ville röra på sig. Så på tolvslaget satt jag och Tobbe i ett undersökningsrum på Näl och hörde våran lilla bebis hjärta slå. Det kan ni läsa om HÄR!

Sedan började år 2009 med en evig väntan och längtan fram till den 16:e februari. Då kom våran lilla dotter! Det var det bästa som hände på hela året! Att få bli mamma!
Detta året har gått jätte fort och mycket roligt har vi haft!
Det händer kanske inte så mycket när man går hemma med sitt lilla barn, men det är väl lite så det ska vara också. Man ska ta det lugnt och bara njuta av den nya lilla familjemedlemmen =)
Hon har gett oss så många skratt och härliga stunder under året! Men många gånger har man bara haft lust att gräva ner sig någonstans efter många sömnlösa nätter =)

Två kompisar blev också mammor under året, Lisa och Camilla! Jätte kul! =)

Moster blev jag! ÄNTLIGEN! Till världens sötaste lilla Alva a.k.a Kaluffsen! =)

Nästa år ser jag fram emot ännu en kär kompis som ska ha en liten bebis! Grattis Camilla S!!!!

Nästa år kommer säkerligen bli ett händelserikt år det också! Det får vi hoppas på iaf! =)

Så ha nu en riktigt mysig nyår och ta det försiktigt om ni ska smälla raketer!

Skickar en speciellt STOOOOOR kram till mamma, pappa, syster med familj och bror med familj!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0